بلیت دیدار تیمهای استقلال تهران و شاهین بوشهر،صبح روز بازی به فروش می رسد
نوشته شده توسط : sadis

بهرام كرمدار، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد 12 هزار قطعه بلیت با توجه به ظرفیت صندلی های ورزشگاه فراهم شده است و در گیشه های اداره تربیت بدنی شیراز، هیات فوتبال فارس ، كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان شیراز ، آرامگاه حافظیه، سالن ژیمناستیك حسین اعظمی (روبروی حرم علی ابن حمزه(ع)) و گیشه های سیار به تماشاگران عرضه خواهد شد.

وی افزود: با همت مدیریت و مجموعه اجرایی هیات فوتبال فارس، ورزشگاه حافظیه شیراز آماده میزبانی از تیمهای استقلال تهران و شاهین بوشهر برای دیدار نهایی جام حذفی فوتبال كشور است.

كرمدار ادامه داد:با نصب تابلوهای راهنما، هواداران دو تیم می توانند به سهولت بلیت ورود به مجموعه ورزشی حافظیه را تهیه كنند و برای رفاه حال هواداران و میهمانان شهرستانی، محل های ویژه اقامه نماز و پارك موتورسیكلت در كوچه مجاور و اطراف ورزشگاه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: تماشاگران از خرید بلیت از دست افراد سودجو و دلالان جدا خودداری و تنها بلیت خود را از باجه های فروش بلیت خریداری كنند ضمن اینكه با سودجویان عرضه بلیت نیز برخورد می شود.

وی با اشاره به اینكه درهای ورودی مجموعه ورزشی حافظیه راس ساعت دو بعد از ظهر بسته خواهد شد، گفت: تنها كارت های ورودی خبرنگاران و عكاسان ورزشی برای این دیدار معتبر است از این رو از میهمانان ویژه و اصحاب رسانه می خواهیم حداكثر یك ساعت قبل از شروع مسابقه از درهای VVIP , VIP واقع در محل باغ ملی مراجعه نمایند.

دیدار تیم های استقلال تهران و شاهین بوشهر در فینال مسابقات فوتبال جام حذفی كشور ساعت سه بعد از ظهر روز پنجشنبه 25 اسفندماه جاری در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.ك/3

7368 /679/





:: برچسب‌ها: آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: